mijn creatieve hobby,

hallo,leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog ik ben marisa,

en ben 42 jaar en ik ben getrouwd en heb een zoon van 14.

Het werken met papier is mijn hobby en ik maak eigenlijk van alles wat. ik laat me soms inspireren en dan maak ik het op mijn eigen manier dat vindt ik het leukste, ook met de mallen en het combineren met andere technieken.Ik wil graag de mensen inspireren,en ik hoop dat jullie het leuk vinden.En dat je mij gaat volgen, alvast bedankt voor je bezoek.


zondag 12 maart 2017

beschrijving lente kaart

Een beschrijving van de lente kaart,
Het is een kaart van 15 bij 30 cm,
Die heb ik gerild op ,10,cm 6,5cm en 13cm.
Ik heb het lenteblok gebruikt van marianne de maand maart,
Je kunt het op maat maken of 1cm korter maken net wat jezelf mooi vindt
Ik heb de mallen gebruikt van marianne design de maand maart.
En het grote combineren .
verder kun je het zelf maken zodat je een mooie kaart krijgt.
Veel plezier ermee,
Kijk voor meer inspiratie op mijn blog,
marisacreatief.blogspot.nl
Of mijn facebook pagina marisa puente
huis komt ook van marianne design.
En de rand is van joy graft.
Ik heb mijn inspiratie laten gaan en ik vond het kleine muurtje wel leuk en de
waterlelie met de eendjes die ik los erbij gedaan heb zodat je het kan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten